2021. március 2., kedd

Tudtam, csak nem sejtettem...

 Idézet az Oszkár című filmből, amit végtelenszer meg tudnék nézni...

Szóval tudtam én, és most be is bizonyosodott, hogy csípőficamom van és két cm-rel hosszabb az egyik lábam, mint a másik. Talpbetétet kell csináltatnom és holnap röntgenen is megnézik milyen állapotban van a csípőm. Remélem, még nem túl későn mentem orvoshoz...

Egyébként szuper nap volt a mai, mert itt volt (van) anya. Főzött nekünk finomakat, sokat játszott a gyerekkel, eljutottam végre fodrászhoz és orvoshoz is. Jó volt kicsit kikapcsolni az itthoni körforgásból. Amit egyébként nagyon szeretek, de néha jó a segítség. 

Egyre több helyről lehet hallani, hogy újra be fognak zárni a sulik... Nem várom, de persze megértem. Nem lenne jó, ha túlterhelődne az egészségügy, így is katasztrófa. Én személy szerint szinte már csak magánrendelésre járok és viszem a családot is. A gatyám is rámegy, de így legalább foglalkoznak velünk, tisztességesen.





1 megjegyzés:

Kánya Andrea írta...

Az Oscar nekem is az egyik kedvencem. Nagyon sok "bölcsesség" van benne. :)
Igen, bezárunk...