2021. március 11., csütörtök

A kicsik alszanak...

 a nagyok online órán vannak. Csend van és nyugalom. Jó egy kicsit pihenni most, így a délutáni műszak előtt... Persze most kellene elpakolni az ebéd maradványait, kiteregetni, vasalni... De úgy döntöttem, pihenek. Valószínűleg megvár minden.

Szeretem, ha mindannyian itthon vagyunk, még ha nehezebb is ilyenkor az élet. Én alapvetően introvertált ember vagyk, viszont tudom, hogy mennyire megviseli ez a bezártság a fiatalokat. Ezért miattuk reménykedem, hogy még vége lesz azelőtt, mielőtt hosszútávú negatív következményei lesznek náluk a pandémiának. 

A kicsik egyébként újra náthásak, már nem is számolom, hanyadszorra... De túléljük, porlasztunk, orrot szívunk stb... Azt hiszem, a porszívót nyárig nem is rakom el a helyére...

A férjem ma kapja a második oltását és emiatt egy kicsit nyugtalan vagyok, mivel ma olvastam egy újabb hírt arról, hogy az Astra Zeneca, amit ő is kap, több ember esetében is vérrögösödést okoz, van, akinél halált is. De igyekszem elhessegetni az effajta negatív gondolatokat, és imádkozom, hogy minden rendben legyen, ahogy az elsőnél is volt.


Nincsenek megjegyzések: