2012. április 27., péntek

Helyzetjelentés

Túl vagyunk a mandulaműtéten, mondhatni problémamentesen zajlott minden, hála az Úrnak érte. Elég jól viselte Grétám, bár amíg nem hányt (kétszer), csak árnyéka volt önmagának. Csak nézett a fal felé, kb. 10 percekre ébredt és vissza is aludt. Szinte egész délután szunyókált. Az altatóorvos mondta a műtét után, hogy nem mindenkinek a gyomra tudja megemészteni a lenyelt vért, van, aki kihányja, de nem probléma. Hát ki más lett volna az a valaki, mint az én lánykám ugye, ugyanis rajtunk kívül senki sem hányt. Bár nem tartom olyan nagy problémának, hiszen azért az a nagy mennyiségű vér nem a gyomorba való, jobb kint, mint bent. Azóta minden rendben, szedünk egy kevés fájdalomcsillapítót ugyan, de a közérzete teljesen jó.
Harsányban várakozásaimon felül kibújt minden, (borsó, répa, petrezselyem), amit vetettünk. Nem túl sok, de nem akartuk nagyban kezdeni, hiszen olyan kevés időnk van, és ugyebár fel kell törni a talajt, mivel már vagy 10-15 éve nem volt művelve, ráadásul jó agyagos is, úgyhogy elég kemény munka. A lényeg, hogy ugyan kicsit később, mint vártam, de előbújt minden.
Holnap megyünk Nyíregyházára, megkértek az ottani gyülekezetből, hogy szeretnének egy kis kórust, foglalkoznék-e velük, én pedig szívesen vállaltam. Ottmaradunk vasárnapra is, és irány a Nyíregyházi Állatkert , nagyon szuper hely. Az idő is gyönyörűnek ígérkezik, reméljük egy szép napot tölthetünk majd együtt a barátainkkal.
Mindenkinek szép hosszú hétvégét!

4 megjegyzés:

Kánya Andrea írta...

Jaj de örülök, hogy minden rendben van Grétával.
De jó, Nyíregyháza... Állatkert...
Persze most voltunk otthon húsvét után, de azért mindig vágyom. Biztos jó volt.
Idén is a Zenei tábort tervezitek?

Bea írta...

Nagyon jó volt az Állatkertben, igaz, rengetegen voltak, de jól éreztük magunkat.
A zenei valószínűleg csak egyedül megyek, mivel az nekem munkatábor és nemigen tudtam sem foglalkozni a gyerkőcökkel. A családost célozzuk meg, már ha lesz rá pénzünk. (Nem állunk valami fényesen sajna, és most legfontosabb a házikónk.)

Bea írta...

Igen érthető volt az előző megjegyzésem, kicsit fáradt vagyok. Szóval a zeneibe csak én megyek és tavaly sem tudtam foglalkozni ott a gyerkőcökkel.

Kánya Andrea írta...

De jó! Mi is a családost céloztuk meg!