2014. december 17., szerda

Boldogság van

Már csak 2 nap és téli szünet, Kedves ma elindult haza, csodás volt a hálaadó nap és jól sikerült a tanszaki hangversenyünk is. Már csak a pénteki vizsgáztatás van hátra (soha többet nem csinálok ilyet, hogy szünet előtti utolsó nap vizsgáztatok. Mondjuk most sem rajtam múlt...
Ma nagyon megörvendeztettek a gyerekeim. Grétát már tavaly tanítottam furulyázni, ügyes is, de akkor valahogy nem ment nekünk együtt. Én nem akartam erőltetni, annak ellenére, hogy mindig arra vágytam, hogy a gyerekeim zenéljenek. Azóta is elővette párszor és közben kapott egy fuvolát is, mert hogy majd az lenne a cél. Most pedig megtanult egy darabot egyedül fejből, és ezen felbuzdulva, az én drága kis/nagyfiam is azt mondta, ő is szeretne furulyázni. Tudni kell róla, hogy nagyon jó a zenei érzéke, de még énekelni sem szeret. Node én rögtön kaptam is az alkalmon, és elővettük a furulyát, azaz három furulyát és Gergő kb. 10 percen belül megtanulta a Süss fel napot teljesen jó ritmusban, szép furulyahangon, fejből. Váó! Már régen örültem valaminek ennyire. Úgyhogy holnap apát ezzel a kis meglepetéssel várjuk, hogy mindkét gyerkőc furulyázni fog neki. Azt hiszem, mindenre számít, de erre biztosan nem.
Én mindenesetre nagyon boldog vagyok, remélem kitartóak lesznek mindketten.

Nincsenek megjegyzések: