2014. április 21., hétfő

Apa itthon (volt), kiskutyá(i)nk lesz(nek)...

ésatöbbi...

Apa 2 hónap után végre hazajött hozzánk szűk egy hétre, ami nagyon jó volt. Nagyon nem szívesen engedtük vissza... De a célt nézzük és a független (vagyis csak Istentől függő) létet, ami segít az átvészelésben...
A gyerekek nagyon vágynak vissza Harsányba, rendszeresen mondják... Szeretnek itt is, de az azért mégiscsak a nyugalom és szabadság szigete volt nekik... Úgyhogy erősen gondolkodom... Ha tudnám mi lesz... De persze nem tudom... Mint ahogyan máskor sem...
Egy-két dolog biztos azért... Nyár végéig külön, (eddig beszéltük meg, aztán majd akkor meglátjuk, bírjuk-e még), apa Angliában, mi pedig szinte egész nyáron Bóóóóóózsván (remélhetőleg)... Én dolgoz, gyerekek segít nekem és nyaral... Ugyanis arra gondoltam, milyen jó "vóna" ott nekünk így apátlanul a hegyekben, ismerősök, gyerekek, lovak között sok beszélgetéssel, kirándulással, biciklizéssel... És megkérdeztem az illetékest, tudnék-e én ott valamit tenni-venni, annak fejében, hogy ott lehessünk... Még megbeszélés alatt van a dolog, de pozitív volt a hozzá(m)állás...:-) Úgyhogy gyerekek happy, én is happy és már alig várjuk a nyarat, hogy mehessünk. Addig már féllábon is kihúzzuk ezt a heti 3 nap sok kilométer vezetést, tanítást, itthon-suliban tanulást, késő esti főzést, egyedüllétet... Az Úr mindig ad erőt:-)
Ja és majd' elfelejtettem... Kiskutyáink lesznek... Pici, aranyos kuvasz kutyusok... Valakinek esetleg???

3 megjegyzés:

Kánya Andrea írta...

Nagyon örülök :)
Éppen ma hallottam, hogy Bózsván lesztek, aminek nagyon örülök, mert most mi is hosszabb időre megyünk (2 hétre), és olyan jó lesz kicsit beszélgetni.
Gondolok ám sokat rád.
Én nem tudom hogy bírnám, ha így alakulna a mi életünk. Ilyen messze egymástól. Nálunk is szó került rá, de még nem tartunk itt...
De hiszem és tudom, hogy Isten megsegít és megerősít Benneteket is. Petit ott kint, Benneteket pedig itthon.
Meg kell tanulnunk elfogadni és megérteni, hogy "minden a mi javunkra van".
Nagyon várom a találkozást!

Kánya Andrea írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Bea írta...

Örülök, hogy találkozunk majd. Már nagyon várjuk a nyarat! És tényleg jó lesz beszélgetni, 1000 éve nem találkoztunk.